26. toukokuuta 2009

Heippatirallaa taas pitkästä aikaa!!

Tuli tuossa viikonloppuna kommenttia yhdeltä ystävältä, joka uskollisesti täällä kuulemma kurkkimassa käy, että voisitko jo päivittää, kyllästyttää karvaturpa. No niin se kyllästyttää muakin, vaan minkä on ristikseen ottanut niin perässä se on vaan vedettävä..

Toive oli että "laita kuvaa teidän puutarhasta kun se on niin ihana". No Höh!! Pitäähän mun jotakin säästää kesäpostaukseenki, jos nyt näyttää että mun horinoita tulee n. kahden kk välein :D Ei tuossa paljoa kyllä näytettävää oliskaan, paljon kiviä ja pyöriä!

No, asiasta seitsemänteen. Vaikka mun pitäis olla sellanen varhaiskasvatuksen ammattilainen ja noin, niin aina ei millään viittis olla niin hirveen asiallinen. Enkä uhastakaan kyllä ala aikuiseksi, vaikka ikä kyllä jo hyvästikin riittäis...joskus pitää saada olla PÖLIJÄ.

Tässä taannoin olin ruokaa laittamassa ja tyttö tuli siihen viereen sitten juomaan. Mua nauratti ja tyttö et mitä hihität?? Mä siihen että kun tuli mieleen Harry Potter-elokuvasta se kun Harry yrittää hymyillä nätisti sille Cho vaimikäsenytoli ja se valauttaa suustaan maidot rinnuksille. Pitäiskö kokeilla?

Tuumasta toimeen:

Kylläpäs oli ruuanlaitto kerrankin mukavaa!! Tää temppu toistettiin varmaan kymmenen kertaa ja aina mulla oli yhtä hauskaa!! Pikkulikat seisoi huoneen ovella ja tuumas et "äitillä ja Maikkerilla on taas jotain isojen juttuja"...Niinpä! :D

Ei kommentteja: