23. lokakuuta 2008

Aamupalaa...



Okei, mä tiedän että pitäisi syödä terveellisemmin ja monipuolisemmin kuin mä teen...Mä vaan olen yksinkertaisesti liian laiska tekemään itselleni kunnon aamupalaa. Sitäpaitsi onhan tässä ruista!! Usein menee vaan tuo nestemäinen, mokkaa lipitän useita kupillisia päivässä.

Onneksi lapset pitävät tässä(kin) suhteessa jalat maan tasalla. Mä olen ollut aina huono syömään, olen nirppanokkainen...Lapsille keitän puurot joka aamu, joten he sitten äitiänsä patistavat syömään kunnolla.

Mä en ole koskaan tykännyt ruuanlaitosta. Toki ruokaa laitan, kun on pakko, mutta mitään kicksejä en ruuanlaitosta saa. Onneksi taas Armastus (se iso karvainen, joka elää täällä mun kanssani) taas tykkää, joten se asia on hoidossa :)

Tänään taidan sitten laittaa ruuaksi broileria riisipedillä. Lapset tykkää!!

6 kommenttia:

Merja K kirjoitti...

Olen samanlainen aamupalaihminen, kahdehdin ihmisiä, jotka ehtivät lastata aamulla pöydän täyteen ihanaa ja terveellistä syötävää. Tosin viime aikoina olen keksinyt "voimajuoma". Pakastemansikoita, mehua, banaania ja jugurttia sauvasekoittimella sekaisin. Helppo vitamiinpommi, joka piristää aamutuimaan :)

Riikka T kirjoitti...

Onnea uudelle blogillesi. Hauskoja tekstejä sinulla.
Hyvä oli varsinkintuo ensimmäisen postauksen termi "nikin takana lymyilevä nukkekodinrakentaja" .
t. Riikka

Mari kirjoitti...

Vastavierailulla:) Kiva blogi! Onnea alulle. Tämä on kyllä kivaa, joskin aikaa vievää puuhaa. Ja tuo aamupala on kuin omani...

kati kirjoitti...

Vastavierailulla minäkin ;) Hyvältä näyttää! Aamupalan kanssa täälläkin ongelmia...

Vuokko kirjoitti...

Sä varastit mun aamupalan ;)

Auli kirjoitti...

Kiitos kommenteistanne :)
Katsotaan nyt mihin suuntaan tää mun höpinäblogi tästä muotoutuu...
:)