21. lokakuuta 2008

Tuulee niin että...

..tukka tutisee!!
Monta päivää meni että saatiin K toipumaan taudistaan, eikä pahemmin ole ulkona pyörähdelty. Tämän aamun suurinpiirtein joka toinen lauseeni on ollut `tänään sitten mennään porukalla ulos` vaan niinpä tämä aika on tässä taas vilahtanut...Porukka istuu yökkärit päällä hypnotisoimassa pyhää lehmää olohuoneen nurkassa. Rakkineen voisi puolestani heittää hevon kuuseen!!! Muuten näyttäisi olevan hyvä sää, mutta tuulee aivan tolkuttomasti! Saapi hämähäkinseitit kaalissa vähän tuuletusta :D

Synttärikutsuja piipahtelee kännykkään tuon tuostakin. Miksi kaikkien synttärit pitää olla just lomaviikolla? No joo, kyllähän mä tiedän sen että miksi, mutta voishan sitä tosiaan lomailla, eikä laukata jatkuvasti synttäreillä..Säännönmukaisesti olen kyllä kieltäytynyt saapumasta paikalle, osin kyllä siksi että K sairasti, osin ihan laiskuuttani ja piruuttani. Mä en kertakaikkiaan jaksa nyt seurustella synttäreillä puolituttujen ihmisten kanssa ja olla kiltti täti jolla on villejä lapsia. Mä oon nyt tuhma täti joka ei tule synttäreille. pöh.

Eilen meillä pyörähti lapsuuskaverini tyttärensä kanssa. Meidän kaveruus on sillain hauska juttu, että nytkin meni varmaan pari vuotta ettei nähty ollenkaan, pari kuukautta sitten soiteltiin ja nyt sitten M tuli kylään. Jutut jatkuu aina siitä mihin viimeksi jäätiin, ihanaa. Ei tarvitse tavallaan tutustua uudelleen, vaikka pitkiin aikoihin ei kuulla toisistamme yhtään mitään. Olis kaikkien kanssa yhtä mutkatonta :D

Mun täytyy varmaan ruveta kulkemaan kamera kainalossa, että saan jotain kuviakin tänne, ei kai näitä mun horinoita varmaan kukaan jaksa lukea! Ehkä nämä mun juttuni tästä vielä jalostuu, tai sitten ei, hih!

Ei kommentteja: